MIA24.EE E-POE KKK ehk korduma kippuvad küsimused
- Soovin saada meili teel lisainfot toodete kohta. Kui kiiresti meilidele vastate?
- Kas kogu pakutav kaup on teil koheselt olemas? Kas kaubale saab ise kuhugi järele tulla?
- Kui teen teie e-poes tellimuse, kui kiiresti jõuab minuni tellimuskinnitus?
- Kui ma sain meili, et tellimus on postitatud, siis millal jõuab tellimus minuni?
- Kuidas kasutada personaalset allahindluskoodi (nt kinkekaardil v sooduskupongil)?
- Kas Mia24.ee's müüdavad kaubad on originaaltooted?
Sooviksin saada meili teel lisainfot toodete kohta. Kui kiiresti meilidele vastate?
Üldjuhul saate meilile vastuse 1-2 tunniga, tihti rutemgi. Kui Te ei ole saanud meilile vastust 48 tunni jooksul (tööpäevadel), võtke meiega kindlasti uuesti ühendust. Harva on olnud juhuseid, kus mõni meil meieni ei jõua.
Kiireloomuliste küsimuste puhul kasutage julgesti võimalust meile helistada 5821 5810. Vastame ka SMSidele.
Kas kogu pakutav kaup on kohe olemas? Kas kaubale saab ise järgi tulla?
Meie sortiment on väga suur, seetõttu ei ole kahjuks võimalik kogu valikut laos hoida. Enamuse kaubast saame kätte oma hulgimüüjatest partneritelt 24-36h jooksul.
Keilas on võimalik tulla tellitud kaubale järele meie poodi Uus tn 7. Pood on avatud E-R 11-17.30
Kas võib juhtuda, et tellin toote, kuid see on otsa lõppenud? Kui kiiresti tagastate sel juhul raha?
Kahjuks ei ole meil võimalik kaupade laoseisu realajas kuvada. Seetõttu võib mõnikord harva juhtuda, et tellitud toode on meie hulgimüüjast koostööpartneri laost hetkel lõppenud. Seda võib juhtuda näiteks populaarsemate toodetega, mille läbimüük võtab prognoositust vähem aega. Samuti jõulude eel, kui kaupade liikuvus on suurem. Kui Teie soovitud toode on lõppenud, võtame Teiega koheselt ühendust, et kokku leppida kas soovite mõnd asendustoodet, oodata soovitud toote saabumist või raha tagastamist.
Soovides raha tagastamist, kanname maksmisele kuuluva summa Teie arveldusarvele kolme (3) tööpäeva jooksul (üldjuhul kiiremini) pärast Teilt vastava soovi laekumist.
Kui teen teie e-poes tellimuse, kui kiiresti jõuab minuni tellimuskinnitus?
Koopia Teie tellimusest saadetakse kohe, kui olete tellimuse kinnitanud. Juhul kui te pole tellimise järgselt tunni jooksul vastavat meili saanud, võtke meiega ühendust.
Kui ma sain meili, et tellimus on postitatud, siis millal jõuab tellimus minuni?
Lisame tellimusele staatuse "Postitatud" kohe pärast paki SmartPOSTile või Omnivale üleandmist. Staatuse lisamine saadab Teile meilile automaatselt vastava teate.
Pakkide liikumiskiirus sõltub valitud tarneviisist. SmartPOSTiga tellitud pakid jõuavad adressaadini üldjuhul järgmisel päeval pärast postitamist (v.a. riiklikel pühadel). Pakkide liikumiskiirus on aeglasem Hiiumaal ja Saaremaal. Kui tahad kontrollida pakkide liikumiskiirust oma kodukohas, saad selle kohta infot SmartPOSTi kodulehelt: PAKKIDE LIIKUMISGRAAFIK.
Omnivaga saadetud pakkide kiiruseks on Omniva kodulehel märgitud: pakk jõuab sihtkoha postkontorisse ülejärgmisel tööpäeval pärast paki üleandmist postkontoris.
Sisestasin tellimuse ja siis avastasin, et ei saa kohe maksta. Kui kaua mul tasumiseks aega on enne kui tellimus tühistatakse?
Tellimuste eest tasumiseks on aega kolm (3) tööpäeva, seejärel tasumata tellimused tühistatakse. Enne tühistamist saadame teile meeldetuletuse tellimuse aegumise kohta. Juhul, kui soovite pikendada tasumisperioodi või juba tühistatud tellimust taas aktiveerida, võtke meiega ühendust!
Kuidas kasutada personaalset allahindluskoodi (nt kinkekaardil v sooduskupongil)?
Ostukorvi sisenedes ja tellima asudes on esimeseks sammuks Kokkuvõte, kus on ära toodud kaupade loetelu, kogused ja maksumus.
Kinkekaardi või allahindluskupongi personaalne kood tuleb sisestada Kupongi väljale mis asub kohe kaubamaksumuse all.
Kas Mia24.ee’s müüdavad kaubad on originaaltooted?
Mia24.ee’s on müügil ainult aus kaup. Kogu sortiment pärineb ainult ametlikelt Eesti hulgimüüjatelt ja on originaaltooted.