Jeanne Arthes - Tualettvesi "PRIVATE CLUB" meestele 100ml

Tootekood : 3430750125222

Meeli hõrgutav lõhn tänapäeva meestele! Aroom mis lubab kõike!

15,25 € (Tax incl.)

Omadused

Omadused: Lõhnastab
Olek: Vedelik
Kellele?: Meestele

Rohkem infot -

Jeanne Arthes - Tualettvesi "PRIVATE CLUB" meestele 100ml

See on meeli köitev ja sensuaalne lõhn, mis on loodud spetsiaalselt tänapäeva mehele, kes soovib avaldada muljet ja väljendada oma unikaalset iseloomu. Lõhn on täiuslikult tasakaalustatud kompositsioon, mis muudab hoomatava, peene sarmi märkamisväärseks ning annab kandjale enesekindluse ja võlu, mida on raske ignoreerida.

Lõhna alguses kohtuvad sidruni särtsakus ja õuna soe, mahlane noot, mis loovad värske ja kutsuva esmamulje. See särav duo ergutab meeled ja annab kohe tunda rõõmsat ja energilist meeleolu. Järgneb aroomi süda, kus põnevad ja sõltuvust tekitavad vürtsid kaneel ja kardemon lisavad sügavust ning soojust, muutes lõhna keerukamaks ja intrigeerivamaks.

Lõhna põhjanootidesse on paigutatud musta pipra intensiivsus, mis lisab teravust ja karakterit, ning vetiveri ja muskuse sügavus, mis annavad lõhnale elegantse ja meheliku viimistluse. Need soojad ja metsikud noodid muudavad aroomi eriliselt sütitavaks ning loovad salapärase ja võrgutava õhkkonna.

See lõhn on justkui lubadus – lubadus olla julge, sõltumatu ja valmis kõigeks, mis elu pakub. Sobib ideaalselt kasutamiseks nii igapäevaselt kui ka erilisematel hetkedel, kus soovid jätta tugeva ja meeldejääva mulje.

Ainult välispidiseks kasutamiseks. Hoida lastele kättesaamatus kohas. Tuleohtlik!

Jeanne Arthes - Tualettvee koostisosad

Koostisosad: ALCOHOL DENAT. • AQUA (WATER) • PARFUM (FRAGRANCE) • LIMONENE • LINALOOL • COUMARIN • ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE • GERANIOL • ETHYLHEXYL SALICYLATE • BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE • ALPHA-ISOMETHYL IONONE • CITRAL • CINNAMAL • EUGENOL • CITRONELLOL • CI 15985 (FD&C YELLOW 6) • CI 14700 (FD&C RED 4)

Tualettvee ajalugu: kust see alguse sai ja kuidas arenes

Tualettvesi ehk Eau de Toilette on tänapäeval üks levinumaid parfüümivorme, kuid selle ajalugu ulatub sajandite taha. Tualettvee areng on tihedalt seotud nii parfümeeria kui ka hügieeni ajalooga, pakkudes põnevat ülevaadet sellest, kuidas inimesed on läbi aegade väärtustanud lõhna, ilu ja isiklikku hooldust.

Parfüümide algus: lõhnade jõud antiikajast keskajani

Parfüümide kasutamine algas juba tuhandeid aastaid tagasi. Vana-Egiptuses, Mesopotaamias ja Indias kasutati erinevaid aroomiõlisid ja lõhnapalsameid nii religioossetes rituaalides kui ka kehahoolduses. Tol ajal peeti lõhnu mitte ainult ilu, vaid ka vaimse ja füüsilise tervise lahutamatuks osaks. Kreekas ja Roomas hinnati samuti lõhnade jõudu – neid kasutati vannides, kehale määrimiseks ja isegi toas õhu värskendamiseks.

Keskajal Euroopas parfümeeria mõnevõrra taandus, kuna hügieeniharjumused muutusid. Samas kasutati roosivee ja taimsete destillaatide vormis lõhnasegusid, millele omistati ka ravitoime. Nii sai alguse arusaam, et lõhnad suudavad varjata ebameeldivaid lõhnu ning puhastada õhku haigustest.

Tualettvee sünni aeg: 14. sajand ja "Ungari vesi"

Tualettvee kui tootekategooria algus seondub 14. sajandiga ja esimeseks tõeliseks tualettveeks peetakse "Ungari vett" (Eau de la Reine de Hongrie). Legendi kohaselt valmistati see segu rosmariinist ja alkoholist Ungari kuninganna Elizabethile. See aroom muutus kiiresti populaarseks kogu Euroopas, kuna seda peeti tervist edendavaks ja kehale meeldivaks.

Tualettvee areng Prantsusmaal: 17.–18. sajand

Tualettvee populaarsus tõusis uuele tasemele Prantsusmaal 17. ja 18. sajandil, eriti Louis XIV õukonnas, kus lõhnade kasutamine oli igapäevane ja massiline. Sel ajal hakati valmistama "Eau de Cologne"'i – kerget tsitruselõhnalist vett, mis oli mõeldud värskenduseks ja mille retsept pärineb Itaaliast, kuid jõudis suurele tuntusele Saksamaa Kölnis. See Eau de Cologne on tänapäevase tualettvee eelkäija.

Tualettvesi kujunes välja kui kergem ja igapäevasem alternatiiv tugevatele parfüümidele, mida valmistati kõrgema lõhnakontsentratsiooniga. Tualettvesi oli lahjem ja seetõttu sobis see paremini sagedaseks kasutamiseks ning laiemale tarbijaskonnale.

19. sajand: tööstuslik tootmine ja laiem levik

  1. sajandil koos tööstusrevolutsiooniga hakkasid lõhnaained ja tualettveed laiemalt levima. Lõhnade tootmine muutus kättesaadavamaks ja tualettvesi jõudis aristokraatiast ka keskklassi igapäevaellu. Samal ajal muutusid hügieeniharjumused ja pesemine hakkas kuuluma igapäevaelu juurde, mis tõi kaasa ka uued vajadused värskendavate lõhnade järele.

20. sajand: tualettvee eristumine ja brändide ajastu

  1. sajandil parfümeeria mitmekesistus – hakati selgelt eristama lõhnakategooriaid: parfüüm (parfum), parfüümvesi (eau de parfum), tualettvesi (eau de toilette) ja lõhnavesi (eau de cologne), millel kõigil on erinev lõhnaainete kontsentratsioon ja püsivus. Tualettvesi jäi populaarselt just igapäevaseks kasutamiseks mõeldud lõhnaks, mis on piisavalt kerge, et seda kanda nii päevaseks kui õhtuseks otstarbeks.

Samas ajastus sündisid ka suured parfüümitootjad ja moemajad, kes tõid turule ikoonilised tualettveed, millest paljud on hinnatud tänaseni.

Tualettvesi täna

Tänapäeval on tualettvesi üks armastatumaid lõhnatooteid nii meestele kui naistele. Tualettvee lõhnakontsentratsioon jääb tavaliselt vahemikku 5–15%, mis annab sellele mõõduka püsivuse – see kestab nahal tavaliselt 3–6 tundi. Tualettvesi on taskukohasem kui kontsentreeritumad parfüümid, kuid piisavalt väljendusrikas, et rõhutada inimese isikupära.

Tänased tarbijad hindavad lisaks lõhnale ka tualettvee koostisosade päritolu, keskkonnasõbralikkust ja eetilist tootmist. Seetõttu on paljud brändid liikunud looduslike, vegan ja julmusevabade tualettvete suunas.

Tooted samas kategoorias