Jeanne Arthes - Kinkekomplekt meestele "Colonial Club" tualettvesi 100ml+dušigeel 150ml

Tootekood : 3430750368636

Jeanne Arthesi kinkekomplektis on 100ml tualettvesi ning 150ml dušigeel meestele. Hea enesetunne tegusal päeval.

16,25 € (Tax incl.)

Omadused

Omadused: Puhastav
Omadused: Lõhnastab
Olek: Vedelik
Olek: Geel
Kellele?: Meestele
Millisele keha piirkonnale?: Nahk

Rohkem infot -

Jeanne Arthes - Kinkekomplekt meestele "Colonial Club" tualettvesi 100ml+dušigeel 150ml

Jeanne Arthesi kinkekomplekt on ideaalne kingitus meestele, kes hindavad kvaliteeti ja meeldejäävaid lõhnaelamusi. Komplekt sisaldab 100 ml tualettvett ning 150 ml dušigeeli, mis mõlemad on hoolikalt loodud puiduste ja värskendavate nootidega, et pakkuda täiuslikku värskust ja energiat kogu päevaks.

Tualettvee ja dušigeeli esimesed aroomid avanevad särava sidruni ja värskendava piparmündi noodiga, mis annavad kohese intensiivse värskustunde ning ergutavad meeli. See värskendav algus loob suurepärase baasi tervele lõhnakompositsioonile, tuues kohe esile vabaduse ja elujõu tunde.

Lõhna südamikus mängib olulist rolli õrn jasmiini aroom, mis on kaunilt tasakaalustatud puuviljanootidega. See ühendus lisab lõhnale meeldivat pehmust ja rikkust, muutes selle ühtaegu elegantselt lõhnavaks ja nauditavalt rahustavaks. See harmooniline segu sobib suurepäraselt nii igapäevaseks kandmiseks kui ka erilisteks sündmusteks, kus soovitakse jätta sügav ja meeldejääv mulje.

Komplekti lõhnal põhjanootides avalduvad tugevad ja intensiivsed puidused akordid, mis sümboliseerivad elegantsust, enesekindlust ja südikust. Need sügavad noodid annavad lõhnale püsiva ja võimsa aluse, mis kestab kogu päeva vältel ning rõhutavad kandja tugevust ja stiilitunnet.

Jeanne Arthesi kinkekomplekt sobib ideaalselt mehele, kes soovib nautida täiuslikku lõhnakombinatsiooni, mis ergutab, värskendab ja loob hea enesetunde tegusal päeval. See komplekt on suurepärane valik nii isiklikuks kasutamiseks kui ka kingituseks, mis kindlasti rõõmustab iga lõhnahuvilist.

Tualettvee ajalugu: kust see alguse sai ja kuidas arenes

Tualettvesi ehk Eau de Toilette on tänapäeval üks levinumaid parfüümivorme, kuid selle ajalugu ulatub sajandite taha. Tualettvee areng on tihedalt seotud nii parfümeeria kui ka hügieeni ajalooga, pakkudes põnevat ülevaadet sellest, kuidas inimesed on läbi aegade väärtustanud lõhna, ilu ja isiklikku hooldust.

Parfüümide algus: lõhnade jõud antiikajast keskajani

Parfüümide kasutamine algas juba tuhandeid aastaid tagasi. Vana-Egiptuses, Mesopotaamias ja Indias kasutati erinevaid aroomiõlisid ja lõhnapalsameid nii religioossetes rituaalides kui ka kehahoolduses. Tol ajal peeti lõhnu mitte ainult ilu, vaid ka vaimse ja füüsilise tervise lahutamatuks osaks. Kreekas ja Roomas hinnati samuti lõhnade jõudu – neid kasutati vannides, kehale määrimiseks ja isegi toas õhu värskendamiseks.

Keskajal Euroopas parfümeeria mõnevõrra taandus, kuna hügieeniharjumused muutusid. Samas kasutati roosivee ja taimsete destillaatide vormis lõhnasegusid, millele omistati ka ravitoime. Nii sai alguse arusaam, et lõhnad suudavad varjata ebameeldivaid lõhnu ning puhastada õhku haigustest.

Tualettvee sünni aeg: 14. sajand ja "Ungari vesi"

Tualettvee kui tootekategooria algus seondub 14. sajandiga ja esimeseks tõeliseks tualettveeks peetakse "Ungari vett" (Eau de la Reine de Hongrie). Legendi kohaselt valmistati see segu rosmariinist ja alkoholist Ungari kuninganna Elizabethile. See aroom muutus kiiresti populaarseks kogu Euroopas, kuna seda peeti tervist edendavaks ja kehale meeldivaks.

Tualettvee areng Prantsusmaal: 17.–18. sajand

Tualettvee populaarsus tõusis uuele tasemele Prantsusmaal 17. ja 18. sajandil, eriti Louis XIV õukonnas, kus lõhnade kasutamine oli igapäevane ja massiline. Sel ajal hakati valmistama "Eau de Cologne"'i – kerget tsitruselõhnalist vett, mis oli mõeldud värskenduseks ja mille retsept pärineb Itaaliast, kuid jõudis suurele tuntusele Saksamaa Kölnis. See Eau de Cologne on tänapäevase tualettvee eelkäija.

Tualettvesi kujunes välja kui kergem ja igapäevasem alternatiiv tugevatele parfüümidele, mida valmistati kõrgema lõhnakontsentratsiooniga. Tualettvesi oli lahjem ja seetõttu sobis see paremini sagedaseks kasutamiseks ning laiemale tarbijaskonnale.

19. sajand: tööstuslik tootmine ja laiem levik

  1. sajandil koos tööstusrevolutsiooniga hakkasid lõhnaained ja tualettveed laiemalt levima. Lõhnade tootmine muutus kättesaadavamaks ja tualettvesi jõudis aristokraatiast ka keskklassi igapäevaellu. Samal ajal muutusid hügieeniharjumused ja pesemine hakkas kuuluma igapäevaelu juurde, mis tõi kaasa ka uued vajadused värskendavate lõhnade järele.

20. sajand: tualettvee eristumine ja brändide ajastu

  1. sajandil parfümeeria mitmekesistus – hakati selgelt eristama lõhnakategooriaid: parfüüm (parfum), parfüümvesi (eau de parfum), tualettvesi (eau de toilette) ja lõhnavesi (eau de cologne), millel kõigil on erinev lõhnaainete kontsentratsioon ja püsivus. Tualettvesi jäi populaarselt just igapäevaseks kasutamiseks mõeldud lõhnaks, mis on piisavalt kerge, et seda kanda nii päevaseks kui õhtuseks otstarbeks.

Samas ajastus sündisid ka suured parfüümitootjad ja moemajad, kes tõid turule ikoonilised tualettveed, millest paljud on hinnatud tänaseni.

Tualettvesi täna

Tänapäeval on tualettvesi üks armastatumaid lõhnatooteid nii meestele kui naistele. Tualettvee lõhnakontsentratsioon jääb tavaliselt vahemikku 5–15%, mis annab sellele mõõduka püsivuse – see kestab nahal tavaliselt 3–6 tundi. Tualettvesi on taskukohasem kui kontsentreeritumad parfüümid, kuid piisavalt väljendusrikas, et rõhutada inimese isikupära.

Tänased tarbijad hindavad lisaks lõhnale ka tualettvee koostisosade päritolu, keskkonnasõbralikkust ja eetilist tootmist. Seetõttu on paljud brändid liikunud looduslike, vegan ja julmusevabade tualettvete suunas.

Tooted samas kategoorias