Jeanne Arthes - Tualettvesi "J.S Magnetic Power Black" meestele 100ml
Tootekood : 3430750039253
J.S Magnetic Power pihustiga tualettvesi kosmopolitaansele hüpnootiliselt mõjuvale mehele, kes armastab vabadust ja seiklusi. Tualettvee võimsad põhiaroomid tulenevad loorberi, naha ja merevaigu kooslusest, keskmes hõljuvad vürtised patšuli ja võrgutav jasmiin ning tipunootidesse jäävad bergamot, mõrumandel ja rosmariin.
Omadused
Omadused | : Lõhnastab |
Olek | : Vedelik |
Kellele? | : Meestele |
Rohkem infot -
Jeanne Arthes - Tualettvesi "J.S Magnetic Power Black" meestele 100ml
J.S Magnetic Power tualettvesi on loodud kaasaegsele, kosmopolitaansele mehele, kes tõmbab tähelepanu oma magnetilise iseloomu ja vaba vaimuga. See on lõhn mehele, kelle elustiili iseloomustavad julgus, seiklusjanu ja rahvusvaheline elegants. Tema loomulik enesekindlus ja karisma mõjuvad ümbritsevatele hüpnootiliselt.
J.S Magnetic Power avab end elava ja värskendava tipunootide seguga, milles domineerivad särtsakas bergamot, mõrkjas mandel ja aromaatne rosmariin. Need algsed noodid loovad ergutava ja meeldejääva sissejuhatuse, andes lõhnale koheselt iseloomu ja energiat. Bergamoti tsitruseline värskus, koos mõrumandli ainulaadse mõrkja varjundiga ja rosmariini rohelise kargusega, annavad lõhnale kerge, kuid samas jõulise alguse.
Lõhna südames avaneb sensuaalne ja vürtsikas harmoonia, kus domineerivad patšuli maalähedased akordid ja jasmiini õrnalt võrgutav õielisus. Patšuli lisab lõhnale sügavust ja veidi suitsust vürtsikust, samas kui jasmiin toob kompositsiooni pehmust ja meelitavat kergust. See lõhnakombinatsioon jääb kandjat saatma kogu päeva jooksul, tuues esile mehe isikupära ja karisma.
Lõhna põhi põhineb võimsal ja mehelikul kolmelikul kooslusel: loorberilehe terav ja aromaatne noot, naha tugev ja soe varjund ning merevaigu sügav, sametine soojus. See kombinatsioon annab lõhnale kestva ja meeldejääva aluse, mis kinnistub nahale ning loob mulje tugevast, vabadust armastavast ja kogenud mehest.
J.S Magnetic Power on ideaalne valik mehele, kes soovib rõhutada oma seikluslikku meelt ja veetlevat iseloomu, sobides nii päevaseks kandmiseks kui ka õhtusteks sündmusteks, kus soovitakse jätta endast mõjuv ja meeldejääv jälg.
Ainult välispidiseks kasutamiseks. Väldi silma sattumist ja ära kanna toodet ärritunud või kahjustatud nahale.
Hoiatused:
Hoida lastele kättesaamatus kohas. Hoida eemal kuumusest, avatud leekidest ja muudest süüteallikatest – toode on tuleohtlik.
Jeanne Arthes - Tualettvee koostisosad
Koostisosad:ALCOHOL DENAT. / AQUA (WATER) / PARFUM (FRAGRANCE) / LIMONENE / COUMARIN / LINALOOL / CITRAL / CINNAMAL / BENZYL BENZOATE / EUGENOL
Tualettvee ajalugu: kust see alguse sai ja kuidas arenes
Tualettvesi ehk Eau de Toilette on tänapäeval üks levinumaid parfüümivorme, kuid selle ajalugu ulatub sajandite taha. Tualettvee areng on tihedalt seotud nii parfümeeria kui ka hügieeni ajalooga, pakkudes põnevat ülevaadet sellest, kuidas inimesed on läbi aegade väärtustanud lõhna, ilu ja isiklikku hooldust.
Parfüümide algus: lõhnade jõud antiikajast keskajani
Parfüümide kasutamine algas juba tuhandeid aastaid tagasi. Vana-Egiptuses, Mesopotaamias ja Indias kasutati erinevaid aroomiõlisid ja lõhnapalsameid nii religioossetes rituaalides kui ka kehahoolduses. Tol ajal peeti lõhnu mitte ainult ilu, vaid ka vaimse ja füüsilise tervise lahutamatuks osaks. Kreekas ja Roomas hinnati samuti lõhnade jõudu – neid kasutati vannides, kehale määrimiseks ja isegi toas õhu värskendamiseks.
Keskajal Euroopas parfümeeria mõnevõrra taandus, kuna hügieeniharjumused muutusid. Samas kasutati roosivee ja taimsete destillaatide vormis lõhnasegusid, millele omistati ka ravitoime. Nii sai alguse arusaam, et lõhnad suudavad varjata ebameeldivaid lõhnu ning puhastada õhku haigustest.
Tualettvee sünni aeg: 14. sajand ja "Ungari vesi"
Tualettvee kui tootekategooria algus seondub 14. sajandiga ja esimeseks tõeliseks tualettveeks peetakse "Ungari vett" (Eau de la Reine de Hongrie). Legendi kohaselt valmistati see segu rosmariinist ja alkoholist Ungari kuninganna Elizabethile. See aroom muutus kiiresti populaarseks kogu Euroopas, kuna seda peeti tervist edendavaks ja kehale meeldivaks.
Tualettvee areng Prantsusmaal: 17.–18. sajand
Tualettvee populaarsus tõusis uuele tasemele Prantsusmaal 17. ja 18. sajandil, eriti Louis XIV õukonnas, kus lõhnade kasutamine oli igapäevane ja massiline. Sel ajal hakati valmistama "Eau de Cologne"'i – kerget tsitruselõhnalist vett, mis oli mõeldud värskenduseks ja mille retsept pärineb Itaaliast, kuid jõudis suurele tuntusele Saksamaa Kölnis. See Eau de Cologne on tänapäevase tualettvee eelkäija.
Tualettvesi kujunes välja kui kergem ja igapäevasem alternatiiv tugevatele parfüümidele, mida valmistati kõrgema lõhnakontsentratsiooniga. Tualettvesi oli lahjem ja seetõttu sobis see paremini sagedaseks kasutamiseks ning laiemale tarbijaskonnale.
19. sajand: tööstuslik tootmine ja laiem levik
- sajandil koos tööstusrevolutsiooniga hakkasid lõhnaained ja tualettveed laiemalt levima. Lõhnade tootmine muutus kättesaadavamaks ja tualettvesi jõudis aristokraatiast ka keskklassi igapäevaellu. Samal ajal muutusid hügieeniharjumused ja pesemine hakkas kuuluma igapäevaelu juurde, mis tõi kaasa ka uued vajadused värskendavate lõhnade järele.
20. sajand: tualettvee eristumine ja brändide ajastu
- sajandil parfümeeria mitmekesistus – hakati selgelt eristama lõhnakategooriaid: parfüüm (parfum), parfüümvesi (eau de parfum), tualettvesi (eau de toilette) ja lõhnavesi (eau de cologne), millel kõigil on erinev lõhnaainete kontsentratsioon ja püsivus. Tualettvesi jäi populaarselt just igapäevaseks kasutamiseks mõeldud lõhnaks, mis on piisavalt kerge, et seda kanda nii päevaseks kui õhtuseks otstarbeks.
Samas ajastus sündisid ka suured parfüümitootjad ja moemajad, kes tõid turule ikoonilised tualettveed, millest paljud on hinnatud tänaseni.
Tualettvesi täna
Tänapäeval on tualettvesi üks armastatumaid lõhnatooteid nii meestele kui naistele. Tualettvee lõhnakontsentratsioon jääb tavaliselt vahemikku 5–15%, mis annab sellele mõõduka püsivuse – see kestab nahal tavaliselt 3–6 tundi. Tualettvesi on taskukohasem kui kontsentreeritumad parfüümid, kuid piisavalt väljendusrikas, et rõhutada inimese isikupära.
Tänased tarbijad hindavad lisaks lõhnale ka tualettvee koostisosade päritolu, keskkonnasõbralikkust ja eetilist tootmist. Seetõttu on paljud brändid liikunud looduslike, vegan ja julmusevabade tualettvete suunas.