Jeanne Arthes - Kinkekomplekt meestele "Fuel Power" tualettvesi + deodorant

Tootekood : 3430750940030

Kinkekomplekt sportlikult meelestatud edukale mehele. Sisaldab endas tualettvett ja sprei deodoranti.

28,45 € (Tax incl.)

Omadused

Omadused: Lõhnastab
Olek: Vedelik
Kellele?: Meestele
Millisele keha piirkonnale?: Nahk

Rohkem infot -

Jeanne Arthes - Kinkekomplekt meestele "Fuel Power" tualettvesi + deodorant

See eksklusiivne kinkekomplekt on ideaalne valik aktiivsele ja eesmärgipärasele mehele, kes hindab värskust, mehelikku elegantsi ja hoolitsetud välimust. Komplekt sisaldab kahte toodet – tualettvett ja sprei deodoranti, mis täiendavad teineteist ideaalselt ning tagavad kogu päeva vältel meeldiva ja värske aroomi.

Tualettvee aroomikompositsioon peegeldab ehtsat mehelikku jõudu ja elujõulisust. Lõhn avaneb särtsaka ja ergutava värske sidruni nootidega, mis annavad kohese värskustunde ja energiaboosti. Sidruni elavust toetavad mahlane õun ja rahustavat tasakaalu loov lavendel, mis lisavad lõhnale dünaamilisust ja sportlikku kergust.

Lõhna südames kerkivad esile karamelli soojad ja magusad akordid, mis loovad meeldiva pehmuse ja gurmaanliku noodi. Karamelli soojus põimub harmooniliselt rohelise tamme värskusega, lisades lõhnale elavust ja looduslähedust.

Lõhn põhineb puidustel nüanssidel, kus esile tõusevad sammal ja sandlipuu, andes tualettveele sügavuse, püsivuse ja klassikalise meheliku viimistluse. See pehme, puidune lõppakord loob elegantse ja tasakaalustatud lõhna, mis sobib suurepäraselt nii igapäevaseks kandmiseks kui ka sportlikeks ja aktiivseteks tegevusteks.

Komplekti kuuluv sprei deodorant toetab sama lõhnakompositsiooni, pakkudes usaldusväärset kaitset ja värskust kogu päeva vältel, täiustades tualettvee meeliülendavat aroomi.

Ainult välispidiseks kasutamiseks! Vältida silma sattumist. Hoida toodet lastele kättesaamatus kohas. Tualettvesi ja deodorant on tuleohtlikud – hoida eemal avatud leegist, sädemetest ja kõrgest temperatuurist.

Tualettvee ajalugu: kust see alguse sai ja kuidas arenes

Tualettvesi ehk Eau de Toilette on tänapäeval üks levinumaid parfüümivorme, kuid selle ajalugu ulatub sajandite taha. Tualettvee areng on tihedalt seotud nii parfümeeria kui ka hügieeni ajalooga, pakkudes põnevat ülevaadet sellest, kuidas inimesed on läbi aegade väärtustanud lõhna, ilu ja isiklikku hooldust.

Parfüümide algus: lõhnade jõud antiikajast keskajani

Parfüümide kasutamine algas juba tuhandeid aastaid tagasi. Vana-Egiptuses, Mesopotaamias ja Indias kasutati erinevaid aroomiõlisid ja lõhnapalsameid nii religioossetes rituaalides kui ka kehahoolduses. Tol ajal peeti lõhnu mitte ainult ilu, vaid ka vaimse ja füüsilise tervise lahutamatuks osaks. Kreekas ja Roomas hinnati samuti lõhnade jõudu – neid kasutati vannides, kehale määrimiseks ja isegi toas õhu värskendamiseks.

Keskajal Euroopas parfümeeria mõnevõrra taandus, kuna hügieeniharjumused muutusid. Samas kasutati roosivee ja taimsete destillaatide vormis lõhnasegusid, millele omistati ka ravitoime. Nii sai alguse arusaam, et lõhnad suudavad varjata ebameeldivaid lõhnu ning puhastada õhku haigustest.

Tualettvee sünni aeg: 14. sajand ja "Ungari vesi"

Tualettvee kui tootekategooria algus seondub 14. sajandiga ja esimeseks tõeliseks tualettveeks peetakse "Ungari vett" (Eau de la Reine de Hongrie). Legendi kohaselt valmistati see segu rosmariinist ja alkoholist Ungari kuninganna Elizabethile. See aroom muutus kiiresti populaarseks kogu Euroopas, kuna seda peeti tervist edendavaks ja kehale meeldivaks.

Tualettvee areng Prantsusmaal: 17.–18. sajand

Tualettvee populaarsus tõusis uuele tasemele Prantsusmaal 17. ja 18. sajandil, eriti Louis XIV õukonnas, kus lõhnade kasutamine oli igapäevane ja massiline. Sel ajal hakati valmistama "Eau de Cologne"'i – kerget tsitruselõhnalist vett, mis oli mõeldud värskenduseks ja mille retsept pärineb Itaaliast, kuid jõudis suurele tuntusele Saksamaa Kölnis. See Eau de Cologne on tänapäevase tualettvee eelkäija.

Tualettvesi kujunes välja kui kergem ja igapäevasem alternatiiv tugevatele parfüümidele, mida valmistati kõrgema lõhnakontsentratsiooniga. Tualettvesi oli lahjem ja seetõttu sobis see paremini sagedaseks kasutamiseks ning laiemale tarbijaskonnale.

19. sajand: tööstuslik tootmine ja laiem levik

  1. sajandil koos tööstusrevolutsiooniga hakkasid lõhnaained ja tualettveed laiemalt levima. Lõhnade tootmine muutus kättesaadavamaks ja tualettvesi jõudis aristokraatiast ka keskklassi igapäevaellu. Samal ajal muutusid hügieeniharjumused ja pesemine hakkas kuuluma igapäevaelu juurde, mis tõi kaasa ka uued vajadused värskendavate lõhnade järele.

20. sajand: tualettvee eristumine ja brändide ajastu

  1. sajandil parfümeeria mitmekesistus – hakati selgelt eristama lõhnakategooriaid: parfüüm (parfum), parfüümvesi (eau de parfum), tualettvesi (eau de toilette) ja lõhnavesi (eau de cologne), millel kõigil on erinev lõhnaainete kontsentratsioon ja püsivus. Tualettvesi jäi populaarselt just igapäevaseks kasutamiseks mõeldud lõhnaks, mis on piisavalt kerge, et seda kanda nii päevaseks kui õhtuseks otstarbeks.

Samas ajastus sündisid ka suured parfüümitootjad ja moemajad, kes tõid turule ikoonilised tualettveed, millest paljud on hinnatud tänaseni.

Tualettvesi täna

Tänapäeval on tualettvesi üks armastatumaid lõhnatooteid nii meestele kui naistele. Tualettvee lõhnakontsentratsioon jääb tavaliselt vahemikku 5–15%, mis annab sellele mõõduka püsivuse – see kestab nahal tavaliselt 3–6 tundi. Tualettvesi on taskukohasem kui kontsentreeritumad parfüümid, kuid piisavalt väljendusrikas, et rõhutada inimese isikupära.

Tänased tarbijad hindavad lisaks lõhnale ka tualettvee koostisosade päritolu, keskkonnasõbralikkust ja eetilist tootmist. Seetõttu on paljud brändid liikunud looduslike, vegan ja julmusevabade tualettvete suunas.

Tooted samas kategoorias