Millal on parim aeg kollageeni võtta?

Millal on parim aeg kollageeni võtta

Tänapäeval räägitakse kollageenist palju. Tõenäoliselt olete kuulnud erinevaid arvamusi, mis vormis ja millal peaks ja võiks kollageeni võtta. Kas õige oleks tühja kõhuga hommikul või vahetult enne magamaminekut, mil nahk saaks magades maksimumi võtta kollageenist?

Paljudel on ikka küsimus - millal on ideaalne aeg võtta kollageenilisandit, et saada loomulikku sära?

Kohe hommikul

Võta kollageeni kohe hommikul
Enamik inimesi võtab kollageeni kohe hommikul - see on hea hommikune rutiin, koos kohviga ka päeva annus kollageeni kohe ära võtta. Paljud võtavad kollageeni kohvi kõrvale või kohviga, et see peidaks kollageeni iseloomuliku maitset. Isegi, kui te ei joo hommikuti kohvi, siis võite kollageeni pulbrit ka smuuti või pudruga võtta. Mitmed inimesed on leidnud, et kollageeni võtmine tühja kõhu peale annab neil parima tulemuse. Põhjendus sellele on lihtne - kuna valkude seedimiseks on vaja maohapet, nii et teoreetiliselt tagab kollageeni võtmine tühja kõhuga, et suudate kollageeni paremini lagundada. Samuti on kasulik võtta kollageeni kohe hommikul, kui võtate kollageeni lisaks seede ja soolte probleemide korral.

Päeval

Võta kollageeni lisaks lõuna ajal

Nagu teada, on kollageen valk, mistõttu mõned inimesed arvavad, et pärast sööki võtmine keskpäevase smuuti sees või kohvi kõrvale, aitab neil kauem täiskõhutunnet hoida. Selle tulemusel ei teki neil kiusatust rohkem pealelõunat näksida midagi ebatervislikku.
Kui hästi aga kollageen teie kõhtu täidab, sõltub sellest, millega te seda võtate. Selle smuutisse segamine hoiab kõhtu tõesti kauem täis, kui lihtsalt külma veega sisse võttes.

Õhtul enne magaminekut

Image
Mõned inimesed väidavad, et kollageen on öösel tõhusam, kuna meie keha taastub une ajal loomulikult. Kuid see võib olla vaid teooria. Kollageenilisandid näivad aga toimivat sama hästi, kui neid võtta enne magamaminekut või hommikul. Samas - on tehtud teatud uuringuid, mis näitavad, et kollageenis sisalduv glütsiin aitab parandada une kvaliteeti ja vähendada päevast tekkinud väsimust. Lisaks on kollageenil ka ärevusvastased omadused ja see omakorda aitab veel vähendada stressi ning tagab parema une. Ehk kui teie päev on stressirohke, uni kehv, siis võite tõesti proovida võtta kollageeni umbes tund aega enne magamaminekut.

Teised levinud küsimused kollageeni võtmise kohta

Kas kollageeni tuleks võtta külma või sooja veega?

Ärge muretsege kohvisõbrad, kollageenipeptiidide segamine kuumas vees ei kahjusta kollageeni ega nõrgenda selle kasulikkust. Tegelikult on kollageenpeptiidide üks parimaid omadusi see, et need võivad lahustuda kuumades või külmades vedelikes. Proovige seda oma lemmikjoogis, et näha, mis teile kõige paremini sobib.

Kas kollageeni tuleks võtta koos C-vitamiiniga?

Oleme kuulnud väidet, et tõelise kasu saamiseks on vaja võtta C-vitamiini koos kollageeniga. See on osaliselt tõsi, kuna C-vitamiin on toitaine, mis võib aidata suurendada teie keha loomulikku kollageeni tootmist, samas ei ole see väide hetkel veel tõestatud. Kuid C-vitamiini tarbimine toidulisandi võtmise ajal ei ole vajalik, et saada kollageenist täielikku kasu. Küll aga võib C-vitamiini võtmine olla muidu kasulik sinu organismile.
Lõppkokkuvõttes on parim viis kollageeni võtta just sellele ajal, mis teile on mugav ning millal te seda kõige rohkem naudite. See aitab tagada, et võtate kollageeni järjepidevalt, mis on üks lihtsamaid viise, kuidas saada kõige rohkem kasu ja saavutada soovitud tulemusi. Leidke endale sobivaim viis, olgu see siis hommikukohvis, lõunasöögi ajal smuutis või tees enne magamaminekut, ja valmistuge tulemuste nägemiseks!

8
Millal sina kollageeni võtad?

Millal sinu arvates on kõige parem kollageeni võtta?
Lisa oma vastus ja näed ka, millal teised kollageeni võtavad.

Loe lähemalt, mis on kollageen ja miks meil seda tarvis on!
Mis on kollageen ja miks seda vaja on
Jaga seda infot ka teistega

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata.