• Uus
Jeanne Arthes - Kinkekomplekt meestele "Colonial Club" tualettvesi 100ml+dušigeel 150ml
Jeanne Arthes - Kinkekomplekt meestele "Colonial Club" tualettvesi 100ml+dušigeel 150ml

Jeanne Arthes - Kinkekomplekt meestele "Colonial Club" tualettvesi 100ml+dušigeel 150ml

3430750368636
Toode on partnerettevõtte laos. Telli!
16,25 €

16,25 € tk

Maksudega

Jeanne Arthesi kinkekomplektis on 100ml tualettvesi ning 150ml dušigeel meestele. Hea enesetunne tegusal päeval.

Toode on partnerettevõtte laos. Telli!
Boonusraha teenimiseks peab sinu ostukorv sisaldama vähemalt 20,00 € väärtuses tavahinnaga tooteid.
Hinnang:
(0)
 

Jeanne Arthes - Kinkekomplekt meestele "Colonial Club" tualettvesi 100ml+dušigeel 150ml

Jeanne Arthesi kinkekomplekt on ideaalne kingitus meestele, kes hindavad kvaliteeti ja meeldejäävaid lõhnaelamusi. Komplekt sisaldab 100 ml tualettvett ning 150 ml dušigeeli, mis mõlemad on hoolikalt loodud puiduste ja värskendavate nootidega, et pakkuda täiuslikku värskust ja energiat kogu päevaks.

Tualettvee ja dušigeeli esimesed aroomid avanevad särava sidruni ja värskendava piparmündi noodiga, mis annavad kohese intensiivse värskustunde ning ergutavad meeli. See värskendav algus loob suurepärase baasi tervele lõhnakompositsioonile, tuues kohe esile vabaduse ja elujõu tunde.

Lõhna südamikus mängib olulist rolli õrn jasmiini aroom, mis on kaunilt tasakaalustatud puuviljanootidega. See ühendus lisab lõhnale meeldivat pehmust ja rikkust, muutes selle ühtaegu elegantselt lõhnavaks ja nauditavalt rahustavaks. See harmooniline segu sobib suurepäraselt nii igapäevaseks kandmiseks kui ka erilisteks sündmusteks, kus soovitakse jätta sügav ja meeldejääv mulje.

Komplekti lõhnal põhjanootides avalduvad tugevad ja intensiivsed puidused akordid, mis sümboliseerivad elegantsust, enesekindlust ja südikust. Need sügavad noodid annavad lõhnale püsiva ja võimsa aluse, mis kestab kogu päeva vältel ning rõhutavad kandja tugevust ja stiilitunnet.

Jeanne Arthesi kinkekomplekt sobib ideaalselt mehele, kes soovib nautida täiuslikku lõhnakombinatsiooni, mis ergutab, värskendab ja loob hea enesetunde tegusal päeval. See komplekt on suurepärane valik nii isiklikuks kasutamiseks kui ka kingituseks, mis kindlasti rõõmustab iga lõhnahuvilist.

Tualettvee ajalugu: kust see alguse sai ja kuidas arenes

Tualettvesi ehk Eau de Toilette on tänapäeval üks levinumaid parfüümivorme, kuid selle ajalugu ulatub sajandite taha. Tualettvee areng on tihedalt seotud nii parfümeeria kui ka hügieeni ajalooga, pakkudes põnevat ülevaadet sellest, kuidas inimesed on läbi aegade väärtustanud lõhna, ilu ja isiklikku hooldust.

Parfüümide algus: lõhnade jõud antiikajast keskajani

Parfüümide kasutamine algas juba tuhandeid aastaid tagasi. Vana-Egiptuses, Mesopotaamias ja Indias kasutati erinevaid aroomiõlisid ja lõhnapalsameid nii religioossetes rituaalides kui ka kehahoolduses. Tol ajal peeti lõhnu mitte ainult ilu, vaid ka vaimse ja füüsilise tervise lahutamatuks osaks. Kreekas ja Roomas hinnati samuti lõhnade jõudu – neid kasutati vannides, kehale määrimiseks ja isegi toas õhu värskendamiseks.

Keskajal Euroopas parfümeeria mõnevõrra taandus, kuna hügieeniharjumused muutusid. Samas kasutati roosivee ja taimsete destillaatide vormis lõhnasegusid, millele omistati ka ravitoime. Nii sai alguse arusaam, et lõhnad suudavad varjata ebameeldivaid lõhnu ning puhastada õhku haigustest.

Tualettvee sünni aeg: 14. sajand ja "Ungari vesi"

Tualettvee kui tootekategooria algus seondub 14. sajandiga ja esimeseks tõeliseks tualettveeks peetakse "Ungari vett" (Eau de la Reine de Hongrie). Legendi kohaselt valmistati see segu rosmariinist ja alkoholist Ungari kuninganna Elizabethile. See aroom muutus kiiresti populaarseks kogu Euroopas, kuna seda peeti tervist edendavaks ja kehale meeldivaks.

Tualettvee areng Prantsusmaal: 17.–18. sajand

Tualettvee populaarsus tõusis uuele tasemele Prantsusmaal 17. ja 18. sajandil, eriti Louis XIV õukonnas, kus lõhnade kasutamine oli igapäevane ja massiline. Sel ajal hakati valmistama "Eau de Cologne"'i – kerget tsitruselõhnalist vett, mis oli mõeldud värskenduseks ja mille retsept pärineb Itaaliast, kuid jõudis suurele tuntusele Saksamaa Kölnis. See Eau de Cologne on tänapäevase tualettvee eelkäija.

Tualettvesi kujunes välja kui kergem ja igapäevasem alternatiiv tugevatele parfüümidele, mida valmistati kõrgema lõhnakontsentratsiooniga. Tualettvesi oli lahjem ja seetõttu sobis see paremini sagedaseks kasutamiseks ning laiemale tarbijaskonnale.

19. sajand: tööstuslik tootmine ja laiem levik

  1. sajandil koos tööstusrevolutsiooniga hakkasid lõhnaained ja tualettveed laiemalt levima. Lõhnade tootmine muutus kättesaadavamaks ja tualettvesi jõudis aristokraatiast ka keskklassi igapäevaellu. Samal ajal muutusid hügieeniharjumused ja pesemine hakkas kuuluma igapäevaelu juurde, mis tõi kaasa ka uued vajadused värskendavate lõhnade järele.

20. sajand: tualettvee eristumine ja brändide ajastu

  1. sajandil parfümeeria mitmekesistus – hakati selgelt eristama lõhnakategooriaid: parfüüm (parfum), parfüümvesi (eau de parfum), tualettvesi (eau de toilette) ja lõhnavesi (eau de cologne), millel kõigil on erinev lõhnaainete kontsentratsioon ja püsivus. Tualettvesi jäi populaarselt just igapäevaseks kasutamiseks mõeldud lõhnaks, mis on piisavalt kerge, et seda kanda nii päevaseks kui õhtuseks otstarbeks.

Samas ajastus sündisid ka suured parfüümitootjad ja moemajad, kes tõid turule ikoonilised tualettveed, millest paljud on hinnatud tänaseni.

Tualettvesi täna

Tänapäeval on tualettvesi üks armastatumaid lõhnatooteid nii meestele kui naistele. Tualettvee lõhnakontsentratsioon jääb tavaliselt vahemikku 5–15%, mis annab sellele mõõduka püsivuse – see kestab nahal tavaliselt 3–6 tundi. Tualettvesi on taskukohasem kui kontsentreeritumad parfüümid, kuid piisavalt väljendusrikas, et rõhutada inimese isikupära.

Tänased tarbijad hindavad lisaks lõhnale ka tualettvee koostisosade päritolu, keskkonnasõbralikkust ja eetilist tootmist. Seetõttu on paljud brändid liikunud looduslike, vegan ja julmusevabade tualettvete suunas.

Omadused
Lõhnastab
Puhastav
Olek
Geel
Vedelik
Kellele?
Meestele
Millisele keha piirkonnale?
Nahk
3430750368636

Jeanne Arthes parfüümid

Jeanne ARTHES pakub parfüüme, mis ühendavad Prantsuse meistrioskused ja elegantsi, tuues esile uusimad turutrendid. Meie innovaatilised ja kõrgekvaliteedilised tooted on loodud Grasse’i parfüümitraditsioonide puhtuses ning koostöös rahvusvaheliselt tunnustatud parfüümimajadega.

Igal aastal arendab Jeanne ARTHES välja uusi parfüümiseeriaid, mis on jaotatud erinevatesse tooteperedesse vastavalt nende tüübile ja stiilile: Attitude, Classic, Deluxe jne. Need on suunatud tänapäeva sihikindlatele ja eneseteostust hindavatele meestele ja naistele, kes kehastavad edu.

MEIE MISSIOON

Olles teadlikud oma mõjust planeedile ning vastutusest, mida kanname parfüümi- ja kosmeetikatööstuses, on ARTHES Group pühendunud pidevale ja teadlikule ettevõtte sotsiaalse vastutuse (CSR) rakendamisele. See lähenemine on osa Lõuna-Prantsusmaa CEDRE programmist, mille raames oleme pälvinud ka tunnustuse.

Koos oma põhitegevuse, töötajate, klientide, tarbijate, tarnijate ja kõigi sidusrühmade ootustega oleme välja töötanud neli peamist tegevussuunda, millele oleme täielikult pühendunud:

  • Töötada jätkusuutlike ja vastutustundlike ressursside kasutamise nimel
  • Julgustada tarbijaid tegema teadlikke ja vastutustundlikke ostuotsuseid
  • Eelistada tööhõivet, oskuste arendamist ja oma meeskonnaliikmete professionaalset kasvu
  • Juhtida ja rakendada oma sotsiaalse vastutuse põhimõtteid terviklikult kogu tootmis- ja jaotusahela ulatuses

ARTHES GROUP

ARTHES Group on tegutsenud alates 1978. aastast, asudes Grasse’i metsade südames. Ettevõte, mis on kvaliteetsete parfüümide ja kosmeetikatoodete looja, arendab oma tooteid vastavalt kõige puhtamatele Prantsuse traditsioonidele.

Asudes Grasse’is, maailma parfüümipealinnas, oleme üks juhtivaid tegijaid parfüümide ja kosmeetikatoodete valdkonnas massmüügi ja jaotuskanalite turul. Meie eesmärk on olla innovatsiooni eestvedaja keskmise ja suuremahulise turusegmendi arengus.

Selle saavutamiseks toetume oma pikaajalisele kogemusele, olles loonud kolm oma kaubamärki: Jeanne ARTHES, SKIL ja Jeanne en Provence. Samuti omame põhjalikku oskusteavet uute, kaasavate kaubamärkide arendamises, mida toetab meie spetsiaalne erabrändide arendamise üksus.

„Minu kirg parfüümide vastu sündis Grasse’is – Provence’i südames, Prantsusmaal. Minu isa ja mina, mõlemad kirega parfüümitundjad, tootjad ja kaubamärkide loojad, oleme üles ehitanud ärimudeli, mis hõlmab kõiki etappe, mis on vajalikud ühe toote loomiseks algusest lõpuni.

Juba üle 40 aasta oleme kujundanud ja tootnud luksuslikke parfüüme ja kosmeetikat, mis on kättesaadavad kõigile.“

Thibaud Perrin

Tellimuse postitamise kiirus


Kui toote juurde on märgitud " Mia24.ee laos " - siis saame piisava laokoguse korral ka samal või järgneval tööpäeval tellimuse teele saata.


Kui toote juures on märgitud " Partnerettevõtte laos ", siis kulub postitamiseni üldjuhul 1-3 tööpäeva. Kui tarne osutub pikemaks, kui 3 tööpäeva, siis antakse sellest kindlasti Teile teada.

Transpordivalikud


Mia24.ee e-poes saate valida järgnevate transpordiviiside vahel:

  • SmartPosti pakiautomaati
  • Omniva pakiautomaati
  • Omniva postkontorisse
  • DPD kullerteenusega koju (ainult tööpäevadel 9-17 vahemikus, võib olla kõige aeglasem)
  • Ise Mia24.ee kontorisse järgitulemine (Keila, Paldiski mnt 19)

Transpordiviisi valikul arvestage, et Omniva automaadid asuvad välistingimustes. Seega kui väljas on liiga külm või liiga soe, siis võivad tellitud tooted kahjustada saada, kui need pikalt automaati ootama jätta.

Transpordihinnad

Meie transpordi hinnastamine on hetkel lihtne:
  • SmartPosti pakiautomaati - 2,65 EUR ja alates 35 EUR tasuta
  • Omniva pakiautomaati - 2,75 EUR ja alates 35 EUR tasuta
  • Omniva postkontorisse - 6 EUR
  • DPD kulleriga - 8 EUR

Maksmisvõimalused

Praegusel hetkel saate maksmiseks kasutada järgnevaid võimalusi:

  • Pangalingid - erinevad pangad Eesti, Läti, Leedu, Soome
  • Krediitkaart
  • Pangaülekanne
  • Maksmine 3 osas (Montonio Split)
  • Ise järgi tulemisel Mia24.ee kontoris pangakaardiga või sularahas

Teile võib meeldida ka

Toode on võrdlusesse lisatud

Mia24.ee e-pood kasutab oma tööks küpsiseid. 
Täpsem info privaatsustingimuste all.